straaanden!

min bil har gått åt helvete, vi skulle köra upp den till bilverkstaden och se om de fanns en liten gnutta hopp.
MEN ICKE! hela bilen var ........... ledsamt att säga de, men den är död! så vi skulle ta ut min andra bil, gick de tror ni? JA meeeeeeeen, (det finns alltid ett men) det fanns inte en enda besiktnings tid förens den 9 Juli.
behöver jag komma till jobbet innan den 9 juli? - YES! (mitt jobb ligger vääääldigt långt iväg)
vi har ifs 5 bilar till 4 personer, så det FINNS en ledig bil .. en porsche, ...... får jag köra den till jobbet?
niiiix.

igår var det lång dag på stranden! jag har bränt mig, men va fan gör de?
idag blir det lång dag på stranden! jag kommer bränna mig mer, men va fan gör de?


sen blir det Holland match ikväll på de! OCH imorgon dra vi till Malmöööööööööööö!!!!!

Ha en fin strand-dag OCCCCCCH fotbollsdag.
kommer ett inlägg sen om hur jag hatar dommaren i englands matchen, och ofc i argentina matchen!


Kommentarer
Postat av: Louise

hejhej malin, jag håller på o fylla i mitt visum, eller jag är typ klar. Men kan man göra klart det innan man beställer tid på ambassaden? och är det nått mer man behöver göra innan ambassaden? :)

2010-06-28 @ 14:59:28
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack så mycket! Hittade det mailet nu :) tack!

2010-06-28 @ 16:56:06
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback