skånefolk i blekinge.

nu har Louise och Marie varit här (y) - ni bör också träffa au pair vänner!
Det är grymt nice att snacka med någon som fatta och som vet vad som händer liksom (:
vi for in till Karlskrona och shoppade, min lilla vän sara var med, hon behövde presenter!
och det var REA på Carlings, gissa om vi gick loss .. haha! LOVE LOVE LOVE carlings.
mina köp blev iaf en grymt snygg tröja/linne/jag vet inte, ett par halv-lack-leggings, ett par skor, precis samma jag hade förra året, som jag älskade och som gick sönder (y) loooovveeellly.
bilen dog bara en gång (: hur fint?!

vi skickade in Marie på tågstationen vid 6 tiden, sen kilade jag och Louise till JH och tog en gooood grillad macka, snackade skit, åkte hem, såg på brasssssssilien, underbart, beställde hem thaimat och missade alla målen?
däckade, vaknade upp av STRÅLANDE sol, åkte in till stan, åt mjukglass, köpte jeans, drog bort till tågstationen, louise kommer på att hon glömt sin väska på JH, vi dra dit, hittar den och sen åkte hon också hem! sorgligt.
men det har varit två fina dagar! när hon hade åkt med 2 tåget, mötte jag uppe Sara och vovven, drog dit en stund och nu sitter jag här och svettas, se slutet på fotbolls matchen! ...

Tarkett (jobbet) ringde och sa jag skulle börja jobba inatt?!!!! och att något har blivit fel, men jag sa att jag inte kunde, för jag har inte sovit någonting nu? och börja jobba natt, sen ska jag iväg imorgon .. så det är inte mitt problem att dom gjort fel, pratade ändås med dom igår och då sa dom den 21 Juni ska du börja! precis som det är sagt.

nu ska jag slänga in mig i duschen, ska möta upp sara sen vid 5 tiden, och så kommer sofia också.
mysekväll, sara ha jessicas lägenhet, så det blir Kycklingsallad och skitsnack, ME LIKE!
imorgon dra sara med mig till Arbetsförmedlingen, sen till tarkett för att ta in mina fingeravtryck och sen blir det beaaacheeeeeen! (om vädret håller i sig)


SPANIEN MATCHEN SNART! YEAAAYYHHH!!!!
bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

woooh. skillzen vi hade de dagarna. hur fn kna man missa alla tre målen`? shoppa mer än man gjort på hela året? glöma sin väska? HAHAH men najs hade vi :D

2010-06-16 @ 20:13:52
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Anonym

haha spanienmatchen <3



men, vadå fingeravtryck?!?! haha

2010-06-16 @ 23:23:28
Postat av: Tinde

jag som skrev nyss :)

2010-06-16 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback