presenter.

jag är den som ALLTID är ute i sista sekund och är fortfarande ALDRIG orolig över de.
- allt ordna sig.

men jag tänkte fråga er iaf (för tänkandet skull) vad jag ska köpa för presenter till min lilla v-familj.
jag kommer troligtvis köpa allting den 22 augusti iaf, men ändå!

7åriga killen - fotbollströja såklart!
10åringen - kanske en bok? jag tänkte pippi men hon är nog lite för stor för de, så sa marie Mio Min Mio kanske, låter som en helt okej idé tycker jag?
12åringen - INTE EN JÄVLA ANING!
14-åringen - har funderat på en svensk skiva, kanske the ark, (det ska vara på engelska) så kan inte köpa Winnerbäck om ni förstår ... men the ark är ju lite poppigt så att säga.

Föräldrarna har jag lite idéer om, choklad, nån ful dalahäst kanske, en almanacka, nån svensk bildbok och såklart en scrapbooking med 2-3 första sidorna med bilder på mig som vi sen fyller på under året - JOBBIG BIT DET!
så där löper min fantasi ...

men ungarna är ju värst alltså, 12åringen och 14åringen är väl svårast och jag vill ändås ha nåt svenskt, som är svårt att få tag i liksom, så jag inte köper typ en penna
(som man kan köpa överallt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback