PENGAR!!!

IMORGON ÄR DET SOVMORGON!!!!!! jag ska njuta.
kan inte förstår att ensamma lilla jag (sommarjobbare) kommer att få den svåraste maskinen på hela tarkett nästintill, gör jag fel, stå hela tarkett still säger dom, då kan ingen göra nånting ... hur kul?
det är inte bara en maskin, det är ju hur mycket som helst! MEN JAG KIRRA DE. även om jag är ensam så bör det ju finnas någon kotte som kan det där (;

och är lite kinkig på en som jag ska ta över skiftbytet med, nu måste jag förklara för er varför man alltid börja 12 minuter i, jag börja 05:48, så har killen som haft t.e.x nattskiftet 12 minuter på sig att förklara om något gått fel under natten så jag vet om något strular, sen gå han ut 06:00 ...
nu berättade han som lär upp mig, att jag ska komma 05:30 helst, för killen som gå efter mig gå ALLTID 05:35?
och då får han inte ens gå, han ska jobba till klockan slå exakt 06:00 .... och jag tänker väl inte börja 20-30 min innan heller? .. jag tänker inte göra så iaf, jag får inte ens lön för de.
han får ju sitta där tills jag kommer helt enkelt.

det fina idag var att en maskin hade glapp i sig och la av, klockan 12:00 la han av, och då fick jag slutar, för de skulle ta lång tid att ordna upp! HURRAAA

imorgon är det exaaaaakt 2 månader till USA, 2 månader? hur sjukt är det.
kommer ihåg när man hade 4 månader, ooooooch det var ju inte så länge sen! :DDD åka nu nu nu!




Kommentarer
Postat av: Louise

vaaaa måste man? :O surt! Det hinner jag ju inte innan måndag :O

2010-06-22 @ 18:56:53
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback