malmö!

hemma från malmö med kosken, ont i fötterna så jag kan döda!

varit en kanon dag i Malmö, super varmt och rea överallt.
hittade hur mycket som helst, plus att jag köpte lite saker från Nelly förra veckan och de kom idag, låg på sängen och väntade! köpte en svart Kavaj och den satt hur peeeerfa som helst!
köpte en tröja med massa smycken som hänger ner, DOCCCCK med axelvaddar, och hur fult är det? - jo fult!
så ska försöka sprääättta upp de lite försiktigt, dom satt jävligt bra till, så de bli nog inga problem!

och ätit har vi gjort som vi aldrig skulle få se mat, thai mat - fika med blåbärspaj - pizza hut.
när vi satt på Pizza huten så var klockan 18:10, vi var ute ifrån det stället 18:15, tåget hem går 18:28, och pizza hut ligger jävligt långt ifrån tåget, så vi fick springa igenom HEEELA malmö, vi var svettiga som grisar .. men vi var framme 18:27, och så var tåget försenat (y) kul! (;

men nu är jag trött som en gris, spanien vann precis mot portugal och jag ska däcka i min sköna mjuka säng och vila mina fussssingar innan dom ramlar av.

vi fick en fin flåtig bild på oss i tåget, så den får ni imorgon! (; den är nice. (vi hade ju trots allt sprungit 15 min)

imorgon ska det visst vara fint igen och den ska jag ta till vara på!
för på torsdag blir det jobb igen! uscccccch .... men pengar malin, peeeeeengar!


btw: på hemvägen pratade vi festivaler, vi kom in på Hultsfred och sa att det suger ju röv nu för tiden och lär säkert gå i konkurs när som helst - det vi inte visste då, var att en timme fram så skulle det faktiskt gå i konkurs.
nu har hultsfred pajjat det också, men faktiskt väntat, SYYYYND om de som köpte biljetter, förhoppningsvis får ni tilllbaaaka dom ja!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Ha, men jag ska noog ha med mig två väskor ändå.. :) Ha, asså inte proppa dom redan, utan lagom mycket så får jag shippa hem det se.. Pappa ska skicka lite till sitt kontor i Lake Bluff också så det lär ju bli mycket grejor :)



Men jag har ju nästan varit i USA precis och kan säga att de enda affärerna som jag är heelt frälst i är hollister, Abercombie%fitch och Victoria Secret ;) Kanske lite Forever 21 - ,em där är som Gina typp ..;) Sen har man ju mycket kläder här hemma som man gillar som man vill ta med.. :)



2010-06-30 @ 08:51:46
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Hanna

ni måste sprungit väldigt väldigt snabbt! Hahahaha Är det modernt att vara sen till tågen nu, jag hade två minuter på mig att köpa biljett och hoppa in i tåget iförrgår imalmö :P ahha

2010-06-30 @ 09:27:03
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: sigrid

H, ja det har jag.. och det är därför jag vill ta med mina kläder för jag har lite ångest över att köpa nytt hela tiden :) Ha.. får ju spara min lön i USA så vi kan åka på lite trips :) Typ till LA, Mexico och tree hill? Ha!



2010-06-30 @ 14:09:28
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

HAR DU VARIT I SKÅNE UTAN ATT SÄGA TILL MIG? Fy på dig Malin! :o Men du har fått din kavaj nu äntligen? haha.

2010-06-30 @ 16:14:32
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lollo ♥

ja det måste vi-! :D

2010-06-30 @ 16:48:30
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback