I want august.

kan jag säga hur skönt det var att ligga en timme ute i 26 grader sol, sen gå in i sin säng och däcka 2 timmar?
och SEN gå ut igen i ännu varmare sol och somna där? - FYFAN vad gytt det var :D

det som jag är mest intresserad av över att få komma till USA är alla dessa sporter.
åh, vad jag älskar idrott! jag vill se NHL, MLB, NFL osv - (ishockey, baseball, amerikansk fotboll)
jag är så taggad, vill boka upp en massa biljetter redan nu!
gick in och kollade vad White sox (chicago) - Yankees (New york) skulle kosta den 29 augusti.
och det stod 34 dollar, tänkte jag inte kunde stämma, men det stämde!
jag trodde ju det skulle vara SVIN dyrt och man hade knappt råd att gå på en, ungefär så dyrt.
men 34 dollar är ju kaaannnooonnn (nästan 300 kr)

det är det bästa med att bo i en storstad, dom har ju all idrott och dom är bra också.
Chicago har mött Philadelphia i finalen i Stanley Cup två ggr nu (det är 7 matcher)
chicago har vunnit båda! så grymt kul, hoppas dom spela kung nästa säsong (:
och att de vinner Stanley cup ofc, chicago hade inte vunnit på 40 år, Philly på 35, så det är mer rättvist att dom vinner (;

sitter och prata med en svensk tjej som kommer den 27 augusti, en dag efter mig, och ska bo i mitt område, sitter och planera våra lediga dagar vid stranden och shopping centrerna i Evanston osv, I LIKE THIS!


Kommentarer
Postat av: marie

i feel ya guuuuuuuuuurl, give is august. RIGHT NOW!

2010-06-02 @ 17:12:39
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback