fotboll, fotboll, fotboll.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
fucking bröllop!
hur många kanaler fick dom inte att sända det på?!
JO, ettan, tvåan, 4an och FAN vet allt, ... VART ÄR FOTBOLLEN?!
vart i helvete spelas Ghana - Australien?!!!!!

åh, mitt i mitt vrål här så kom jag på att TV4sport kaaaanske inte sänder bröllop.
och jag hade så rätt så rätt, jag kan se FOTBOLL! ännu mer fotboll!

spenderat dagen i karlskrona med sara och sofia, tre par linnen fann jag, nice!
ikväll blir det utgång, ronnebys enda nattställe stängs ner ikväll, så det blir sista natten där!
och jag missa danmark matchen?! ... men man får ju offra vissa saker, och jag ha funderat på att se fotbollen istället. men det ta emot, jag vill se den, men jag kan inte göra det! måste blir en sista kväll där.
men jag kommer har koll på matchen på mitt egna lilla vis iaf (; hehe!

Have a woooonderfuuuuul day! (:


tänkte lite på de där, hur fan ska jag klara mig utan Premie League? är det någon som vet om det finns nån sån sport kanal som sänder det i USA? .. ifs kommer matcherna gå på morgonen oftast .. när ska jag då hinna se fotboll, SUUURE jag kommer ha fullt upp med NHL, baseball osv, men en sköööön 90minutare på fotbollsplanen slå ju aaaldrig fel (nu lät det som en 90minutare med sex) men så var inte fallet, FOTBOLL!!!!

sen älskar jag att dom har Henke larsson i panelen idag, vilken stor respekt han har alltså!





jag vill ha VM 1994 i USA i Repris.

Kommentarer
Postat av: Tinde

haha jag sitter o kollar på bröllopet som en slav :) såå mysigt.



SV: det är nåt jävla självuppskattningstest som man måste göra. buuu

2010-06-19 @ 20:18:03
URL: http://tindes.se
Postat av: Tinde

ja jag ska kolla den hos en killkompis! erkänn du är stolt över mig :)

2010-06-20 @ 13:51:25
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback