FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!

.... FY FAN VAD VI ÄR BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


Sara HP07, Jag ES07, Sofia BF07 <3

det var verkligen den sjukaste, den härligaste, den roligaste, den bästaste, den konstigaste OCH den mest älskvärda dagen i hela mitt liv!

denna dag kommer jag komma ihåg enda tills jag dör.
champagnefrukosten, möss-skrivningen, fotograferingen, vandringen till kyrkan, utsparken, flak-åkningen, mottagningen, förfesten hos kosken, festen på JH!


jag hade så jävla kul igårkväll på JH, fyyfaraoo!
och alla presenter och god mat jag fick (:
en jädrans massa pengar, 60 Dollar, En NHL match, godis, glas, armband, parfyrm osv osv osv.

Jag vill göra om det igen! åka flaket igen, skrika ännu mer!
sjuuuunga, VILKA ÄR VI?! - ES07!!!!!!
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEEEEEENTEEEEEEEEN, FYYYYY FAN VAD VI ÄR BRAAAAAA!!!

det bästa av allt: jag fick fira det med mina två bästavänner.
precis som vi sa för ett litet år sen.
"om ett år är det vår tur, fan vad kul vi ska ha då, fan vad vi ska fira tillsammans"
och det gjorde vi jävlar.






denna är så ful egentligen, men ser ni att sara dricker ur ett "sugrör?"
det är inget sugrör, det är ett sånt ljusrör typ. hahaha!
undra hur lång tid de tog innan hon fattade de :P






jag och mina favoritpojkar!
vet inte hur mycket jag kommer sakna dom!
i min mössa stå det fina ord från dessa två, "världens bästa malin" - "lycka till i Chicago, du är bäst"


jag och tjockis.


presentöppning och min pojkvän Viggo <3 looooveee him!

NU BÖRJA FOTBOLLSFESTEN ISTÄLLET!
en veckas ledigt får jag, om en vecka börja jag jobbbbaa! tjoooho.

Kommentarer
Postat av: Tinde

STORT GRATTIS!!! FYFAN VAD DU ÄR BRA!

2010-06-12 @ 22:12:11
URL: http://tindes.se
Postat av: Nathalie

GRATTIS MALIN! Håller verkligen med. Studenten var helt galet roligt och bra. Vill bara göra om det igen! Typ. Fast utan tre års repris på gymnasiet förstås ;) haha

2010-06-13 @ 19:00:32
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhjaa, flaket<3 ;) Det var grymt!

2010-06-13 @ 20:53:12
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback