bal och lådbilsrace.

mina två bästavänner on earth!



mina andra finaste vänner on eaaaarth.

Balen 2010 var kanon!
den innehöll allt, bandet som spelade var Older Women Younger Men.
vi hade fint väder, solen tittade fram, god mat, fint folk, svett, skratt, fula kort, hårspray som kliade sönder i huvudet.

halv 3 däckade jag i säng, för att kravvvllla mig upp vid 9 tiden.
det var bara att se glad och nöjd ut, in i duschen, äta. och bort till LÅDBILSRACET!
eftersom jag själv var med denna gången, så har jag inte jätte mycket bilder från själva racet!
men endel iaf (:









lådbilen höll inte, men vi vann racet över HP iaf, looovveeellly!
det blev en efter-taggande-återpiggande-drink och mat på JH med sara och sofia efter.
nu kom jag hem och det ska bli en lugn kväll för min del, för jag är SNUSKIGT trött.
imorgon är det FULLT ÖS MEDVETSLÖÖÖÖS!
FÖR VI SKA TA STUUUUUUUUUUUUDENTEN!!
IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON!!
nedräkningen är över, IT'S THE FINAAAL COUNTDOOWWWNNNN!!!


Chicago vann också Stanely Cup! wooohooo.

Kommentarer
Postat av: marie



Ditt hår var så fint :D

2010-06-10 @ 20:48:29
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback