7 Juni - 4 days to go.

klockan är snart 1, bara en timme kvar nu till Chicago - Philadelphia i 5 matchen i stanley cup.
jag ska försöka vara vaken så gott det gå till den matchen!

ska ju visst regna imorgon (det behövs för min del, för jag behöver storstäda inför studenten i mitt rum) och jag städa inte så länge det är fint väder, så är det regn ska jag stääääääda! är det sol, ska jag ligga som en stekt sill på tomten.

robin söderling mötte ju rafael nadal idag
, han förlorade, men det är nästan okej, för Nadal är verkligen en klass för sig, han har allt, och då menar jag allt (jag snackar tennis btw) .. jag är så imponerad av de nadal gör, hans snabbhet och hans rörlighet, åh det är verkligen så fint!

jag har 11 myggbett sen festen i fredags, 11 myggbett på benen! är det sjukt? jag tror jag klia ihjäl mig, kommer ju ser ut som ett sprängt träd hela veckan! FINT när jag ska ha klänning, inte bara en, utan TVÅ gånger på en vecka?
det händer aldrig igen, så titta noga nu mina vänner (;
och myggbetten är ju inte små iår, det är ju som jordgubbar (i samma storlek) - lika ful form också.

har förresten hittat en som också åker den 23 augusti med SI, fint va? jo, inte lite bra, eftersom hon ska till Chicago också!!!, ännu bättre är väl att det är i samma område som mig, fint? JA FINT

(märkte efter ett par minuter, att Cilla är med på alla bilder, haha!
tjejen med luvan (; )


Kommentarer
Postat av: Helene

Förlåt att jag är segast i världen.. emma har precis börjat blogga. tror hon heter emmanpemman.blogg.se.

Och du åker snart.. vad roligt för dig!! :) lycka till med allt!

2010-06-07 @ 05:54:33
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Du har alldeles rätt i kommentaren som du skrev till mig :)

Men vissa personer har svårt att sätta sig in i situarionen bara. Nåväl, jag önskar dig all lycka nu när du snart ska iväg! Kommer gå super!



Kram

2010-06-07 @ 06:22:53
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh jag vill också hitta nån som åker samtidigt som mig och gärna till Texas ;)

Har lust att byta till den 23 ;)

2010-06-07 @ 08:43:07
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Såå jävlanns bra med hon tjejen som åker samtidigt och till samma område, sååånaaajs!

2010-06-07 @ 09:44:05
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback