24/6.

märkte det är 6 månader till julafton också! HA. sorgligt men sant.
hemma hemma hemma och ledig i 6 dar!

fick veta at OB tillägget inte är med i månadens löning, OB för Juni kommer i Juli osv, så mitt OB för augusti dimper ner kalas i September när jag är i USA och redan fattig (;

är så skönt att slippa han som lärde upp mig!
men nu får jag fixa allt själv och det är väl en liten nackdel, men det ska nog gå bra!
imorgon är det midsommar, varför fira man den? för att fira in sommaren eller vad är meningen :o
men det är nästan det fina med traditioner, man gör det bara för att det ska göras!
imorgon ska det regna också (enligt mig) det är INGEN ÄKTA SVENSK MIDSOMMAR utan regn.

men det bästa av allt, Brasilien - Portugal imorgon! jag äääälskar fotboll på "högtider"

och jag har ju sådär 50 vänner på Facebook som bor i Chicago nu, och jag tror jag läser var och varannan dag "tornado-Varning i Chicago" dom har säkert 2-3 st i veckan sen typ april., det blir aldrig någon tornado, men det är ALLTID larm och varningar om det! .. liiiite häftigt ändå (;

bild stulen från google ofc.

Kommentarer
Postat av: Evelina

tycker du det är häftigt med tornadovarningar? :O OMG! Jag blev skitskraj när det började storma och åska i veckan så säger min värdpappa att dom hade varnat för tornado! Mardröm!

2010-06-26 @ 05:53:54
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback