workworkwork.

jobba natt var det drygaste jag gjort, visst - fram till kl 03 så hade tiden flygit fram, men efter där var det grymt slött! alla sa att mellan 3-4 är man helt död, men jag kan lova att jag var död genom alla 8 timmarna! det värsta var att Cola-maskinen inte funkade, så jag kunde inte få någon jävla cola (det är som kaffe) ... hur skulle jag överleva?
men runt 3 tiden kommer en kille jag jobba med, så har han köpt en cola till mig så att jag skulle överleva, FYFAN så gött och glad jag blev, halsade den direkt (; runt 3 tiden fick jag igång Radion med, hade det högsta jag kunde och fick leva på de, kan ni gissa hur mycket dom spelade Pink? - hon är helt okej, men inte hur många låtar i rak som helst, SPECIELLT inte den här Funhouse? vet inte riktigt hur den gå eller om det är så, men tror de iaf .. dom spelade en bra låt under 3 timmar! och det var den videon jag la upp igår (y)

har precis klivit upp nu, somnade som en stock vid 7 tiden, och det är så fint att det är mulet som fan, för det är svalt och jag ska bara vila idag så jag orka med en natt till, då behövs inte solen (y)
så inatt jobba jag sista gången denna veckan, ska bli enooooooooooormt skönt kan jag lova! (:
behöver lite ledigt nu! - imorgon får jag knappt sova heller, gå upp vid halv 12 tiden, ska ta 1 tåger till Louise.

och nu märker man btw hur mycket man behöver bil, jag ha inte haft någon sen torsdags och i vanliga fall hatar jag att köra bil, det är så drygt!!!! jag kör till jobbet och in till stan om det beeeehövs, men nu när man inte ha en bil så vill man verkligen ha den! vilken frihet det är här ute på laaandet! (; på fredag kommmmmmer den! tjoho (:


fundera på att bli brun igen ... i slutet på sommaren kanske?
nu bleks det väl ändå en hel del.

ikväll fotboll. Uruguay - Holland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback