Packlista.

chillllledill dag på jobbet! - maskinerna var sönder, så jag fick inget nytt att göra (y)
vilket ifs leder till mycket sittandes .. men nu har jag sovmorgon i 8 dar, LIKE THIS!

har förresten hittat en massa (!!!!) tjejer som åker den 23 augusti med SI (: två från Kastrup.
det får man väl vara nöjd med? .. eller hittat och hittat, tvingade Therese på SI att skicka mail-adresserna till de som åker då, hehe!

nu kör vi på en packlista!

Snuskigt Viktigt:
- Pass - handbagage
- Internationella körkortet - handbagage
- DS2019 - Sevis. - handbagage
- Plånboken med dollar - handbagage
- Internet dosan
- mobilladdare, kameraladdare, ipodladdare, samt kamera"överförare" och såklart själva mobilen/kameran/ipoden (; - handbagage (lite av det)
- Adapter
- dator plus laddare, plus mus och hårddisk och datorväskan. - Handbagage
- Objektiv - handbagage
- TSA lås
- Penna och nåt fult block - Handbagage

Och nu, till det nästan Viktigaste, vad som ska finnas i väskan!


Kläder:
- alla trosor (säkert 20-tal) 10 par strumpor - Handbagage, (lite underkläder man vet aldrig ifall något försvinner)
- 4 bh
- max 2 Jeans
- max 3 par skor (kanske idrotts-skort) får se.
- 4 par Leggings
- mjukisbrallorna plus mina "hängbrallor"
- max 4 långarmade.
- en jävla massa t-shirts/linnen, orka inte ens räkna ut de, men de som är snygg (15 par?)
- ett par jeansshorts och 1 par träningsshorts.
- träningströjor
- långkallsonger (ta ju inte upp någon plats så det är mina enda "vinterkläder" som åker med)

Från Badrummet:
- Tandborste och tandkräm.
- 6 par nässprays burkar (jag är missbrukare som fan)
- handkräm och bodylotion.
- Pincett och nagelsax (stavas det så? pincett?)
- hårspray
- Deo och parfyrm.
- Lypsyl
- Smink
- Alla p-piller

Smått och Gott:
- Fotografier
- Bok
- Presenterna till familjen
- DL mått (palla inte räkna om till deras pound och fan vad de nu har) (:
- bärbara DVD spelare
- Serierna (detta kommer väga mina vänner)
- USB minnen

det var de, har jag glömt nåt så ropa!
jag ska bo där i ett år så jag kommer köpa massvis där, .. detta är nog inte mer än vad jag använder hemma.
det är ju inte så att USA ligger efter i tiden och inte ha tillexempel en hårborste?
(nej jag använder inte hårborste) inte platttång, inget sånt - känns onödigt att asa med sig, är jag i behov så köper jag de då (: .. MEEEEEEN ni måste hojta om jag glömt nåt i det "snuskiga viktiga" delen, nåt papper? nånting kanske är borta i mitt huvud.

Nu är det Brasilien, MOOOTTTT FOTBOLLS TVN!
- nästan 50 dar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback