tosia?

är jag redo för att jobba natt? - nej, men det var jag ju inte igår heller och det gick ju bra ändå.

ska bli hemskt gytt med lite vanliga rutiner igen, fre-lör-sön är det Tosia i Ronneby.
ska förklara enklast för er som inte vet - det är södra Sveriges största marknad.

det finns en jävla massa stånd, karuseller och de 3 dagarna om året ronneby lever, det kommer runt 100.000 besökare varje år, det är relativt tråkigt, men man måste ändås gå dit, köpa Langos om man nu gillar det, jag kör på dessa pizza slice, vagnen som stå mellan fontänen och handelsbanken (y) med salami, jag är även ute efter Vakumpåsar och fotbollströjor iår, vilket man oftast bruka finna riktigt billigt.
var inte rädda om ni också hör "köpa ros?" .. säg bara nej då och gå vidare, eller kan ni köpa en till er flickvän, kanske jobbigt att bära, men man kan ju om man vill ... eller pojkvän om han nu skulle uppskatta de.
Fylleslagsmål är vanligt det också, och 1 miljard poliser som cirkulera hela helgen.
OCH varje steg du ta kommer du alltid stöta på någon du känner.

- det är tosia det, andra helgen i Juli månad, always.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Säger bara host, Kiviks marknad är Södra Sveriges största marknad ;)

2010-07-06 @ 20:40:17
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

Precis KIVIK är bättre!!! :D



sv: klart vi spikar deeeet. SIX FLAGS I CHICAGOOOO!

2010-07-07 @ 21:09:52
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback