TGIF

förmiddagar är över, behöver inte gå upp tidigt på 8 dagar.
jag vet jag säger det ofta, men jag ääääääälskar att jobba sista förmiddagen! för jag hatar dom så mycket.

blir ju som sagt bio ikväll inne i karlskrona - inception it is, hört mycket bra om den!
är färdig med mitt internationella körkort, så ska posta den till måndag, ingen som tömmer brevlådorna på helgeeerna ju "/ .. fick två mail idag om att min personliga almanacka dyker ner på måndag i lådan OCH min bok från lonleyplanet har skickats från australien (är väl där deras grej är I guess?)

ska ta mig en tupplur nu till burn notice, hoppas på att SI ringer också igen, då får ni en update om vad de vill! (:
dom kanske säger jag inte få åka med dom längre (; neeeeh, då hade dom fått med mig att göra! (y)

(tgif - thank god it's friday)

Kommentarer
Postat av: erica

tack för svar :D jag har länge funderat att ta dem :D hoppas du får det jätte kul i usa, var i usa ska du :D ?

2010-07-30 @ 17:06:57
URL: http://ericasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback