tandläkaren.

var hos tandläkaren på en sista koll nu, sista gången det är gratis!
inga hål, men idioten sa jag hade ett litet hål, eller det jobba på att bli ett hål, men så ha det varit i 3-4 år nu, så dom skiter i det, "skölj med lite flour så ska du se att det håller sig"

och för ungefär 1½ årsedan drog jag ut två tänder bak i min käke, och i höstas/vintras hade jag jätte ont i käkarna igen, så jag var hos tandläkaren då och dom skickade remiss in till käkkirurgen.
så idag när jag kom fråga hon: har du hört något ifrån dom? - såklart jag inte har.
det har gått 8 månader och mina käkar kan ju ha blivit kanon skeva sen dess?

anyway, så tyckte hon att jag skulle ringa dit och säga till innan jag åker, ifall jag behöver en natt-skena osv.
men då skulle den jävla skenan ta några veckor att göra, och sen ska man få tid? jag ha 4 veckor på mig.

så jag tror inte ens jag lägger ner tid på det, jag orka fan inte .. jag ha ju inte ont längre, och jag vet många som dragit ut tänder längst bak som ha haft ont i flera år (det var visst naturligt) har dom fått som svar (?)
Yes, jag vet att om något gå galet till i truten på mig får jag kosta på mig SATAN med pengar för det, men jag oooorka ej nu.

nu ska jag ta mig en glass med David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback