back on traaaaack.

jag mår bättre och är återigen kanon taggad till USA! - I'm back!!!!!!

sov fortfarande inte ett skit inatt, blir så trött, men jag pallrade mig till jobbet och var mycket bättre.
jag äter ju sömntabletter, men jag har glömt två dagar nu, kommer på de runt 2-3 tiden, och då är det ju inte lönt direkt, så inatt ska jag klänga i mig en, lukten är så oeeeehört äckligt, det gå inte att ta dom i händerna, för du stinker röv genom hela kroppen, man få pressa ut den på en sked och slänga in tabletten i munnen! haha

precis rensat poolen, så ska ta mig ett dopp när som helst, sen flyga in i duschen, äta lite, och sen ska jag till östersjöfestivalen ikväll .. ska mest bara dit för att äta lite, kika runt och mysa!

inga mer förmiddagar nu! sovmorgon i 8 dar, (om de nu spela någon roll när man ändås inte sover)

One month baby, one month .. snart får jag bara räkna dagar till USA, inga jävla månader, TJOOHO!
jag minns mina 4 månaders firande, snaaaaaaart är det min tur


OCH BTW! den 14 augusti - lördagen! - DÅ BÖRJA DET!!!! Premier League.
United spelar sin första match den 16 augusti mot Newcastle, aaaaaaaaaaaaaaahhh!
och jag hinner även se United mot fullham den 22 augusti, sen dra jag ju och hoppas på att USA visa PL

Kommentarer
Postat av: Molly

jag har precis kommit hem, det är bara jag som är seg på att uppdatera bloggen, haha. men kolla facebook, där finns mängder med bilder ;)

2010-07-22 @ 16:44:50
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback