att lära ut Skype.

min vänsterspalt ser helt åt helvete ut, får ingen ordning på den.
ska tvinga marie att fixa till den sen (a) hon kan hon!

och nu kommer dagens arbete: att lära mamma och tjockis skype och hur man gå in på min blogg.
tjockis kan åtminstone öppna upp internet osv, så han blir nog inte lika svårt problem, kanske med skype och att hitta bokmärket, men mamma, henne måste jag lära hur man starta internet, klicka upp allting, skriva, klicka enter osv .. det kommer ta sjukligt lång tid, så vi ska börja idag (jag ska skriva upp lite lappar ifall hon glömmer)

har precis gjort ett konto till dom och lagt till mig själv! nu får dom fan hajja detta.
jag lägger till min blogg på bokmärkerna, så blir det inte lika jobbigt, men däremot kommer CTRL B att bli jobbigt att komma ihåg, att man håller NERE ctrl och sen trycker på B.

sen var det sån jävla rea på boxar idag på Maxi, jag köpte 3 stycken nya.
för 399, det är frukansvärt billigt faktiskt?!!!! så jag slog till - de gjorde jag rätt i också.

glöm inte bort Skandinaviska Institutet sidan på facebook - http://www.facebook.com/profile.php?id=636136639#!/group.php?gid=115671881792424&ref=ts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback