andra avskedet imorgon.

det blev inget badande, blåser jävligt och är lite kyligt, men inget städande heller.
fast dagen har ju ifs precis börjat, la mig vid 12 tiden för att läsa lite, somnade? och vaknade nu igen vid 2.
det är ledighet det.

ska försöka hinna med banken också, lämna fullmakterna, tror dom stänger jäätte tidigt på sommaren.
så får ta det imorgon, blir tandläkaren en sista gång nu, GRATIS! och sen träffa David en sista gång.
han åker den 6 Augusti till L.A, ska plugga i Santa Barbara! vad har jag då? jo boende och sällskap i L.A, redan bestämt en weeeekend! David är min syssling btw, dock adopterad, så man kan ju icke tror vi är släkt, han är ju från korea (han blir så kinkig när jag säger kines, whatever) så han är korean! (: ..

nu kommer nog regnet, dags för lite nybakta frallor och expressen!

sen btw, kan jag inte tala om hur mycket jag vill flytta härifrån nu.
jag har stört mig på hela familjen enda sen jocke kom hem, sen typ maj då.

jocke bodde i norge i 4 år, och flyttade hem någon månad för att snart åka till Norge igen.
så hur gammal är han? jo, han är snart 27 år .. klara han sig själv tror ni då?
Jo, är man 27 år kan man ta hand om sig själv annars är något fel, men min mamma däremot!
hon tjatar DAG UT OCH DAG in om var han är, till mig .. jag tror jag får minst 6 frågor om dagen, SAMMA frågor, som jag redan svarat på första gången - vart är han? har du ingen aning? vad sa han då? .... och då har jag redan svarat om jag nu vet vart han är
(jocke ladda aldrig sin mobil) ... och NU vet jag vart han är, utan laddad mobil och ÄNNDDDÅS fråga dom samma jävla frågor hela tideeeen!!!
det är som att han är 13, och jag orka fan inte, det har hållt på sen i Maj, jag stå och srkiker att han är för heeeelvete 27 jävla år!  och att nästa gång jag hör nåt SÅ BERÄTTA JAG DET!! men nej, det går inte in.
det hade varit okej om han var yngre, men han är gammaaaal!!! ÅÅHHH hör ni hur arg jag är?!!! eller ser ni på min skrivning här.

och egentligen har jag ett nummer dit jag kan nå jocke, och jag vet vem han är med nu, men jag TÄNKER inte stå och berätta allt detta, han är 7 år äldre än mig .... han kan ta hand om sig själv, vill han mamma nåt så ringer han säkert, right? varför ska LILLASYSTER stå och hålla på och medla mellan dom? det bör ju vara tvärtom kanske ... ni MÅSTE förstår min ilska innan jag döda någon här! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback