allergisk mot tarkett.

berättade ju att jag hade otäcka utslag i handflatorna, right?
pratade med en kille som hade hört talas om något exakt lika dant, och han frågade någon till som jobbade där och han visste precis vad det var, en annan tjej hade haft samma som jag för ett årsedan (hon var dock inte sommarjobbare) så hon arbetade på heltid, iaf, så var hon allergisk mot mattorna på tarkett (lacken där på), alltså nästintill hela tarkett, hon fick sluta, inte bara på just det arbetet utan fick aldrig mer komma tillbaka, pga att uslagen blev så farliga ... mina är ju sjukt otäcka och kommer bara när jag är på jobbet, det är sprickor i hela fingrarna och i slutet av dagen kan jag knappt röra nånting, men eftersom det är 4 veckor kvar bara, så får jag härda ut! - bara det liksom inte bli men för livet, men de bör de inte bli.

fredrik fick en laptop i födelsedagspresent, en 15 tum och där insåg jag - hur fan kan jag ha haft en 17 tum? dom är ju stora som jävla hus, och då var min ännu större än hans .. jag längtade redigt hem till min 10 tummare när jag satt och lekte på hans, vägde ju bly .. men man vänjer sig med allt, min 10tummare var ju as äcklig i början!

men min present satt ju som en smäck, även om han glömde bort att han fått dom?!!! WHATTT, jävla dum är han, två feta smällar i magen fick han.


Kommentarer
Postat av: marie

Usch, hoppas verkligen att utslagen inte blir värre och att du klarar dessa sista 4 veckor!! Det låter sjukt läskigt i alla fall, usch!!

2010-07-18 @ 18:43:47
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Louise

Knasig allergi. Jobbigt du..



Jag har en 17 tum o ja älskar den! ;)

2010-07-18 @ 21:17:13
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback