4 weeks.


Idag har jag även betalat SI's avgift på 350 Euro, 3300 ungefär låg summan på i svenska kronor.
min bror fick hjälpa mig att betala eftersom mitt Mastercard är hel wierd, men det fixade han med något Securitasgrej så nu är det grejat, även underskrivet på internationella körkortet, ska bara skriva ut en bild på fotopapper sen skickas det också.


(x) hälsoundersökning.
(x) tbc-test
(x) nytt pass.
(x) visum
(x) köpa resväska.
(x) fixat allt med banken, internet dosa, fullmakter osv.
(x) skicka in "free depature" till London kontoret
(x) skicka in det nya betyget (frågade SI, och de vore bra om man skickade in de) så lika bra de.
( ) växla till Dollar.
(x) Betala 350 Euro till SI
(/) beställa Internationella körkortet.
(x) lämna in fullmakten
(/) köpa presenter.
(x) köpa Vakumpåsar.
(x) dra till tandläkaren
( ) har avskedsfest (6 augusti)
( ) träffa ALLLLLLLLLLLLLA människor jag vill träffa.
(/) köpa bärbar DVD spelare

Sen har Marie gjort till fina boxar i spalten, däremot verka man inte kunna se det med internet explorer.
men vem fan kör med explorer? finns det något värre - Firefox is theee shiiit.

ska hem till kosken ikväll, färga mitt hår och klippa mig, sen ska vi ut och äta I guess, lovade att köra hennes föräldra till polenfärjan, så vi blev bjudna på middag, kanon tycker jag! - när jag ändås kör deras bil och bensin, hehe!

Kommentarer
Postat av: marie

4 veckor, sjuuuuuukt malin, Kommer du ihåg när den listan inte alls var ikryssad. HELT SJUKT :D



Jag tror mobilen följer med endå, haha! Kom på att jag vill smsa när jag e framme och så. Hihi

2010-07-26 @ 16:04:05
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag kör med explorer ;)

2010-07-26 @ 16:17:11
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

funkar fint för mig! :)

2010-07-26 @ 16:44:13
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ida

åh vart haru köpt vakum påsar? =D

2010-07-28 @ 10:27:24
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback