4 personer.

det finns 4 personer som jag kommer sakna lite extra, lite mer ut över den vanliga saknaden.
Nummer 1 är min älskade mamma, min underbara mamma!

sommaren 2008, jag hade halv gult fult år.
- denna krabat kommer jag sakna ihjäl mig efter.
jag förstår de inte ens .. orka inte ens tänka lite på de!
skypeskypeskype hela dagarna eller? ooohyes.

och så dessa två.
orka inte gå in på det där heller.


nog om det sorgliga, joooobbbbba röven av sig idag och imorgon, 14-22
som tur är så jobba jag typ bara en helg till på hela sommaren.
det är skönt, på helger ska man ju vara ledig!! (:


BTW: jag kommer sakna ALLLLA andra så jag dör också!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yesss, det är det också! Pappan har danskt i blodet så båda pojkarnas namn är danska.

2010-07-03 @ 14:11:21
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback