34 days to go.

har spenderat min kväll med kosken, blev fika och skitsnack.
det sitter ju aldrig fel alltså?

jag ha varit så in i helvetes jävla taggad på USA nu .. i 5 dagar säkert, VARJE SEKUND har jag velat åka, helt insane, aldrig känt denna galna känslan innan, på fredag kan jag inte längre räkna månader, då får jag räkna dagar.
och det är väl den tanken som gör mig galen, det är ju så in i helvetes jäääävla snart!

den 24 april skrev jag "mitt livs äventyr börja om 121 dagar.
- det kommer gå våldsamt fort, äckligt fort (tack&lov)"

det har gått våldsamt fort från 24 april till den 19 Juli, det är nu 34 dagar kvar ..
och jag vill så gääärna åka nu!

Usas högsta byggnad finns i Chicago.
top 10 av högsta byggnader, ha Chicago 5 stycken på den listan, det är nice.

nu är det dags för mig att döda en sjukt irriterande fluga.


Kommentarer
Postat av: marie

PEPP PEPP PEPPA! Eller hur! Var det inte nyss över 100 dagar . SJUKT!

2010-07-19 @ 23:49:51
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja det går bra. Jag ska snart maila in sista referensen. Det har ju stannat upp lite sen jag bytte organisation, men nu så. Bara en referens som är på väg. Sen hoppas jag att det rullar på rätt bra med resten. Förhoppningsvis så kommer jag iväg. Det är ju bara det här med min mammas födelsedag nästa år som gör att jag blir stressad och osäker, men det ska nog fixa sig. Jag vill verkligen åka så. :)

2010-07-20 @ 00:06:00
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Louise

HATA flugor! Tagga USA, jag känner precis lika som du, går inte en dag utan att jag längtar halvt ihjäl mej! :D

2010-07-20 @ 00:24:10
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är det jag skulle vilja, men får man göra så. Åka hem mitt i allt? Och om man får, får man betala resorna hem och tillbaka själv då? :)

2010-07-20 @ 18:27:13
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback