29 Juli.

vem är den idioten som kom på att man ska börja jobbar 05:45 när man jobbar förmiddag?
man är INTE mänsklig den tiden på dygnet! det är en fruktansvärd plåga, BARA att få sova en timme till hade ju räckt, men 5?! det går inte. - bara imorgon också!

Idag har det varit så mycket att jag visste inte vart jag var, jag är heeeeelt slut.
kom en bunte Ryska män till mitt ställe och skulle kolla allt jag gjorde, knackig engelska pratade dom, jag hörde ju ingenting! det värsta var då att de Svenska männen som skulle visa dom runt, pratade säkert ännu värre engelska.

ska ta mig en sån jävla tupplur nu, för jag sov ingenting inatt (som alltid när det är förmiddagspass)
blivit insnöad på Burn Notice också, meeee like!

imorgon ska jag se inception, verka galet braaaa!


Update:
under min tupplur ringer SI, jag är hel väck och dissa dom
nu är jag däremot nyfiken på att veta vad dom vill (: dom ringer säkert imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: m a t i ld a

hallihallå. är allt bra med dig? vill bara önska dig en trevlig dag, trots regnet. kram.

2010-07-30 @ 11:26:21
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback