13 Juli.

hade ju tid hos doktorn idag 9:30, skulle kika om jag hade nageltrång eller vad fan felet är på tåhelvetet.
det sticker/bränner och heja, jag är hemma nu och vi vet fortfarande inte felet, jag ha inte nageltrång (y) tjoho.
men hon filade till det och grejade med lite asolsprit och la nån grön grej under naglen(?) ifall det låg något där inne.
så nu har jag en fet bulle runt foten och kan inte bada!! .. så jag får sitta inne tills jobbet kallar.
eller så dyker jag liksom i med halva kroppen och sluta dyka PRECIS när fötterna ska i, låter ju finnemang!

jag gilla inte att jobba eftermiddagar har jag kommt på nu (nu när det är varmt)
- det är varmt
- det är ännnnu varmare under eftermiddagen i byggnaden
- man hinner börja frukta inför dagen eftersom man vakna innan 2. (jobba man förmiddag är man ju död och hinner inte tänka)
- man missa allt kul.

som tur är, så är det bara 2 dar, och då är de heeeeeeelt okej.

heeeeeeeypåer. 40 days to gooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback