1 månad.

nu är det bara 1 månad kvar, en liten ynka månad.
troligtvis sitter jag på planet till New York exakt om en månad.


jag vet det kommer att gå fort! och jag tror inte jag hinner se alla jag vill se en sista gång.
3-4 månader har gått så fort sen vi matchades, kändes som igår när jag sprang runt som en gris här i huset och skrek att jag skulle till Chicago området.

det kändes ännu mer som igår när alla "vi" som var i matchningsprocessen runt februari/mars osv.
när vi satt och diskuterade vilka familjer som skulle passa en och om man skulle ta dom eller inte.
och nu har hälften redan åkt.

jag är taggad till tusen!
- idag är det löning också btw, gissa om den lönen satt fint.

kända fontänten Buckingham i Chicago.
tänk att få fota allt detta själv sen!


Kommentarer
Postat av: Martina

sv; Ja jag hoppas verkligen de. Det är ju då man är som mest peppad! Det jobbiga är bara att vänta såååå mycket :D

2010-07-23 @ 16:55:08
URL: http://joietoujours.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ha, eller hur! Det var typ i går vi satt och skrev till varandra om våra matcher och om de skulle vara bra och allt sånt! Ha, snacka om att tiden rinner iväg!



Nu sitter jag här på snar sidan av jorden och väntar på att barnen har nappat klart ;)

2010-07-23 @ 20:42:46
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback