UNITED MATCH!

igår fick jag äntligen kina mat igen, min fina karl bjöd mig!
me like! sen hyrde vi film, S.W.A.T .... galet bra!
tänk att jag ville blir det när jag var liten? vara med i swat styrkan, en 5åring till tjej (; alla andra ville typ bli prinsessor, jag ville döda folk, haha!
och nu så har jag fått fredriks stora&fina dator en vecka, eftersom han är för nördig och kommer aldrig plugga till alla sina hundra tentor om en vecka om hans dator är där, så jag tog den och nu kan jag börja pilla i photoshop med mina bilder och spela the sims 3 (;

idag ska jag ta det lite lugnt för veckan som kommer, kommer att bli stressig känner jag!
fullt upp enda till torsdagkväll som det ser ut nu, och så måste jag börja plugga på svantes jävla papper, projektarbetet och min ansökan på engelska, GOOOOOOOOOOOD LUCK!

nu ska jag se united matchen, FA cupen! united - leeds!
halvlek snart, ... united spela lite halvdåligt, sir alex ser knappast glad ut, blir nog ett riktigt jävla snacka i halvlek, denna ska dom fan vinna, tror inte leeds vunnit mot united på 28 år eller nåt.
bli bara så jävla sur för anderson suger röv! han stå bara där och gör inte ett skit, VARTFAN är Giggs och min favorit Carrick? IN MED DOM FÖR HELVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback