sovmorgon is the shit.

idag vaknade jag runt elva och steg upp halv 12, fyfarao så skönt!
skolan börja inte förens ett och jag får skjuts av min fina karl! han är allt bra han (:

ska snart börja fixa till mig så jag är redo när han kommer kvart i typ!
ikväll ska jag upp till Hallabro och till Linn, ska fota och skriva på en massa jävla papper.
och såklart snacka lite skit, låter väl inte sådär tokigt, inte när fotorna och papprerna är om aupair så ;P

nahepfan, nu måste jag ge mig!
tjiingeeliiinggpliinggg! (:

Kommentarer
Postat av: Tinde

Gött, hade också sovmorgon idag jag! Undebart.



Har du också pojkvän? Hur känns det med det, jobbigt förstår jag ju men hur ser du på det typ.. bra att få lite perspektiv ;-)

2010-01-13 @ 13:25:23
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Amanda

nej men usch hahahxD det lät verkligen jätte hemskt förstår att du inte vill åka :P haha fats det kommer bli kalas bra :D

2010-01-13 @ 15:37:04
URL: http://aworge.bloggplaten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback