snö förstör.

sov inte som en stock inatt kan jag ju tala om för er.
plogbilen kom runt 02-03 inatt, skottade och blinkade och förde ett jävla liv.
sen hör jag mamma ute på uppfarten och skrapa rutorna, en timme senare hör jag tjockis skotta uppfarten.
(jag sa jag var lättväckt eller?)

om en timme är det frisören som gäller, om en halvtimme får jag väl börja skrapa bilen, men ska se om tjockis kan köra mig för den bilen suger ju röv, vet ju dock inte om dom skottat vägarna? bör ju han veta, han kom ju precis hem ... (fast jag såg det bara var -1 ute så kanske inte är så mycket att skrapa?)


hoppas till gudarna att mitt hår sitter kvar efter denna färgningen och att det INTE svider, inte bli för kort och inte bli ful färg (; - heja!
antar ni får se resultat sen.

UPPDATERING:
märkte att tjockis skrapat och fixat min bil redan så den är redo nu (; NICE
sen har jag hittat mig ett objektiv jag vill ha, BARA 1190 kronor ... tror jag ska införskaffa mig en sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback