sleeeepover.

jag och linn satt uppe till klockan slog 04:00, jag såg på halva JVM finalen och sen satte vi igång förhäxad ist.
vi spelade the sims 3 enda tills då, det är helt galet!

vid 12 fick vi stiga upp eftersom vi skulle på middag hos fredrik vid 1 då.
ganska segt, men efterrätten var god!
spelade baseball på wii, gillar inte alls wii men baseball spelet gillar jag (ändås har dom alla dessa jävla spel, den fit-plattan, super mario något och tusen till) men baseball är det enda jag fastnat för och ja tennis.
får dock så jävla ont i axlen, men det får man la ta.

hoppas jag somna tidigt ikväll, säkert inte men hoppas!
ska trycka i mig lite mat nu tror jag .. eller mat&mat, det finns pizza :s fy så äckligt!

på fredag är det ronnebys första studentfest och den ska vi nog försöka komma till.
har inte köpt biljetter ännu men det gör vi väl på fredag isf.
nåt kan ju säkert hända och allt skiter sig så har man lagt ut för mycket pengar.
FATTA INTE varför man ska köpa biljetter innan? stör mig på de.

Kommentarer
Postat av: Sanna

:D

2010-01-06 @ 19:27:14
URL: http://kasanna.blogg.se/
Postat av: Tinde

Haha ja eller hur, så sitter man och uppdaterar allas bloggar om & om igen bara för och se om de kanske skrivit sen sist!



Och jobbandet ja, hur ska man få allting att bli så bra som möjligt?! Så mycket man vill göra & så lite tid känns som det uttryck som passar in på mig just nu! Men jag tror det kommer bli toppenbra tillslut och nu har jag iaf bestämt mig för att åka i september. Ett steg på vägen!



Ha en bra kväll!

2010-01-07 @ 17:04:33
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback