sara min vän!

sidärja, nu har sara varit här.
blev super snygga bilder, många ombyten med kläder, mössa eller inte mössa, armband eller inte armband osv.
men jag är nöjd, verkligen! (: även om sara säger hon inte gillar bli fotad sådär så ser hon ut att gilla det iaf (;

sara: när du skickade sms:et att du hade kalas blev jag livrädd så jag skickade sms till sofia och frågade -"sofiaaaaa, det är väl inte idag malin fyller år?" sofia hade svarat att vara lugn och det är på tisdag.
jag: haha du fråga ju varje år när jag fyller år? det är fortfarande den 26.
sara: men det är väl denna månaden?
jag: JA?! det är bara den 24 januari?
sara: jaaaaaaahaaaaaaa.

(10min senare)
sara: men det är nu på tisdag då?
jag: jaaaa, tjugosjätte.
sara: tjugosex är det va?
jag: ja! hahahahaha.
sara: det är inte den 28 du fyller år då? (hon trodde 26 var idag)
jag: NEEEEEEEEEEEEEJ

varje år glömmer hon, men det är ju det som är charmigt med henne, ibland undra jag om hon själv kan sin egen födelsedag (;

igår började såklart joakim att retas om fotboll som vi alltid gör när vi ses, united låg under arsenal i tabellen för ett tag där och det var ett liv på honom om det, (han heja på arsenal) ... BUT, what goes around comes around.
united ligger före arsenal, och arsenal åkte ut FA cupen idag eftersom de förlorade mot stoke med hela 3-1 (;

/bye. - ni kanske få se en bild sen, KANSKE


Kommentarer
Postat av: FEBBs

FIN HEADER :D

2010-01-24 @ 18:16:40
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback