paradise hotel?

(jag läste på facebook att nån jävla Cimon(?) i paradise hotell åkte ut, jag titta inte på det programet men har hört sara blurra om nån jävla cimon med c och greta? iallafall var det ett liv på FB nudå)

jag: nejmen? åkte någon Cimon ut? läste allt händelsen på facebook, nån som gråter (;
sara: JA, jag är SÅ jävla förbannad! jävla jackie, allt är hennes fel ju :@
jag: osis ............... det är på tv.

tänk att det kan bli så dramatiskt för en tvshow, HAHAH!


- sen är jag smått kinkig på vintern för den har gjort så att jag haft munsår sen december i läppen (okej jag fick höra på apoteket att det inte var munsår, för munsår var BARA herpes, det jag hade var sprickor, men vi kalla det för munsår) .. munsår och små små små blåsor i hela munnen, nu är inte blåsor nåt ovanligt för mig, för jag ha blåsor minst två ggr i månaden, men nu har jag haft 3 stycken på 4 DAR, det gör så ont, och munsåren .. nu ska jag vara äcklig (; har man inte gapat på länge så täpps såren ihop och när jag öppna hastigt dras dom isär snabbare än man hinner blinka OCH DET GÖR SÅ ONT, en hel månad nu ...
jag har 100 salvor, olika vitaminer, olika sköljprodukter ifall det är bakterie, SNÄLLA GÅ ÖVER!

nu ska jag prova ABCD vitamin och herrrrregud, det luktar iaf PRECIS som det jag fick dricka när jag skulle operera mina tarmar, det tog mig 45 minuter att få ner, jag spydde, jag klöktes och ville dö.
nu kanske det inte smaka sådär ..... men OJ vad det luktar detsamma.
ska smaka nu ... FYFAN om det är samma, kommer spy på datorn.

okej .......... FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!! SÅ ÄCKLIGT, kommer inte dricka upp det, ÖÖÖHHH fick tillbaka smaken sen operationen också, nu spy jag, seriöst ... måste dricka oboy, -fittäckliga vitamin skiter, ÖÖUGNDNHndgnspgjxdogjdgndojhdohdihjdoh - dom tre dagarna var dom värsta i mitt liv, jag fick inte äta på tre dagar, fick dricka skit äckliga vätskor dom gav mig, tredje dagen var jag så slö och opererades och spydde som en gris för jag bha drack massa skit, (två gånger har jag gjort detta) ..
tänker inte få tillbaka den känslan, jag vägra .. jag pröva nåt annat.

Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Hahah, vad kul. Jag vill se hur din vän som liknar mig ser ut ;)

2010-01-27 @ 05:47:37
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

såg inte programmet heller :P

2010-01-27 @ 07:49:48
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback