mot karlskrona.

var ju själve satiken var min dator suger röv (min gamla dator) .. jag rensade bort typ 30 gb på hårddisk C och typ 60 på hårddisk D och den har nästintill blivit slöare? - den laggar, ingenting fungera, man kan inte klicka upp nånting, men jodå det ska gå! nu funkar det ju efter sådär 4-5 försök med att komma hit.

nu ska jag flyga in till karlskrona, försöka byta mitt kamera filter och hitta ett par jeans, måste väl gå?!
en snygg tröja hade väl inte suttit helt åt helvete det heller (;

tjinngggpling.
30 januari.

Kommentarer
Postat av: JenU♥

Usch jobbigt när datorn krånglar..

Men hoppas att du hittar något kul =)

2010-01-30 @ 15:14:15
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback