kanske bli bra schema ändå?

seg dag, men imorgon är det sovmorgon OCH idag var det sista gången vi hade arl, åh så skööööönt!
ni anar inte, den är tråkigare än religionen, urrhhh! aja sovmorgon till ett imorgon iaf.
och schemat kan se bra ut iaf, kan hända vi får en liten sovmorgon på tisdagar för vår lärare hade inget på hela dagen efter och alla sluta vid elva, och ville sova (; så why not?
och fredagar ska vår samhälls-lärare se om hon kan flytta fram den timmen till typ 11 ist för 1, så visluta tolv (;
vi får hoppas allt detta går, man behöver faktiskt en sovmorgon för att samla nya krafter och orka med en hel vecka, så är det!

mina ögon är helt störda nu, jag ser inte vad jag skriver ens, det är i kors typ, allt är jätte suddigt,
så om jag stavat helt fel så är det mina ögon alltså, .. seriöst, jag se bara halva ordet jag skriver och allt annat jag skrivit nu är sjukt suddigt, hjälper lite om jag blunda med ett av ögat ... dålig syn? "/

DAGENS BÄSTA: jag ska ju ha personliga referenser och jag har ingela, saras mamma men jag är tvungen att ha en till och jag "känner" liksom ingen vuxen som är seriös, men så kom jag på att jonas min lärare vore ju perfekt.

jag: eeouhhhm, ja jag ska ju åka som au pair somdu vet och man ska ha personliga refrenser och jag undra ...
jonas: JAAA ABSOLUT :D visst kan jag göra det, absolut malin!
jag: ahaaaaaa, vad fint, men dom måste ringa, men man kan kryssa i om man inte prata engelska
jonas: jaaaa klart jag prata med dom, nej men engelska kan jag, ... vad roligt, jättegärna, och jag ska bara skriva snälla saker, det lovar jag!

Ja sidär, hann knappt prata klart innan han blev glad,han började skriva upp adress och telefonummer som jag kunde ta innan jag ens öppnat käfften om vad han ska göra, haha!
men finnemang detta, nu slipper jag tänka på det och ännu lättare när han verkligen ville göra det också :D

ska ta mig ett glas oboy och ett avsnitt bones nu, hoppas på att mina ögon bli bättre, det är GALET irriterande detta, ksuttit här i 5 min också så kan knappast fått dålig syn redan.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar:

Jag åker med SI (Skandinaviska Institutet), jag kommer bara ladda upp bilder på min familj, vänner och ev. de barn jag vart med (grannbarn, dagisbarn, syskon osv). Jag känner tyvärr inte till något om ett collage? Åker du med CC (Culture Care)? Har hört att andra som åkt med tex. dem har fått göra collage...

2010-01-12 @ 17:33:21
URL: http://sverigeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback