kaalas.

det vankas kalas!
kommer bli 16 personer, orka inte de ...
hade velat har nåt litet sött, på typ 7 personer, men jaja (mer presenter, MOHAHEHE!)
undra vad jag får? jag ha inte en aning nämligen, har inte önskat mig ett skit så ska bli spännande (:
jan&eva bruka allllllltid lista ut nåt som är perfekt.

jag hade tänkt mig att skriva upp alla stater i usa idag utan att fuska .. för att se hur många jag kunde sådär på rak arm, jag är LITE besviken för jag kom bara upp till 30, och det är fan 20 kvar? suuuuug på de.

idag är det strålande sol, helg och allmänt fint, lite små trött så ska hoppa i säng och se lite på OC (;
(fast jag nyss steg upp)

Kommentarer
Postat av: sigrid

Ha, jajo det är nog så :)



Jag kan iprincip åka när somhelst, jag tog ju studenten i våras alltså student 09 ^) Så jag jobbar nu och vill komma i från sverige lite :)

2010-01-23 @ 12:44:19
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback