jävla ronneby.

blev en fika istan med sara och jag ville bara gråta på hur tråkigt ronneby faktiskt är.
JH hade inte öppet först, allt annat stängde vid 2. vi gick upp till andra våningen som hade öppet, men BARA till tio över 3? för sen stängde dom? någon frågade varför? eftersom det stå att det är från 10:00-22:00.
men tydligen var det bara VANLIGA LÖRDAGAR?! det är fan ingen röd dag? vanlig jävla lördag idag.
sen hade dom inga skedar, så sara fick ta gaffel till kladdkaka och kaffet, - fast vi sa till henne, då fick vi en blick som kunde döda och ett svar med "det finns SKEEEDAR NU!!!!" - men nej, det gjorde de ICKE, inte ens ett glas.
och vad är det för jävla tid att stänga då? tio över 3?

men när vi väl satt där uppe så ser man ju ut över "hela" torget och fy så tråkigt, hur kunde vi hamna här?
min mamma är ändås från karlskrona (visst hon flyttade hit när hon var typ 12), men vi kunde ju iaf bott där eller nåt? fuck ronneby, tur det är 5 månader och 9 dagar kvar till studenten, då flyr vi!

ikväll ska jag äta kina med fredrik, .. det har ronneby lyckats med, en god kina resturang.
sen hyra film, jag är sugen på krig (som vanligt då)

låg uppe halva natten och såg på tv4fakta, från 00:00-03:10 typ var det ett program om 11september med de två tornen ifall det var insederjobb typ, åh vad jag älskar historiska händelse, världskrigen, world trade center, eller orkaner osv. - LIKELIKELIKE!


nu ska jag duscha, jag hatar att duscha .. det är så tråkigt att klä av sig, in där, tvätta håret, i med balsam, tvätta kroppen sen ut i kylan, torka sig snabbt så in i helvete och sen klä på sig varma kläder.
och så gör man typ så minst varannandag, iaf jag! jag duschar alltid minst varannan dag även om jag känner mig fräsch? GAAAALET SÅ TRÅKIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback