i just love fooootttbaalll.

titta här, då var jag lycklig! ett år efter detta fotot slutade nästan alla utom två.
hur kunde det gå sådär illa?
från att vinna serien, ha så jävla kul, byta bort världens bästa tränare.
till ingenting ....
1995 till 2006 var de bästa åren nånsin inom fotbollen.
många år och jag saknar dom varje dag, its no fun anymore.


har huvudvärk till tusen, min syn blev bättre när jag blundat en timme (sovit) hehe.
ska titta på bones, äta lite för jag är vrålhungrig.

och så ska jag stressa LITE över projektarbetet.
FYFARAO vad jag måste börja nu, ska ta om nördtemat för det suger röv!
och eftersom jag varken ha lust eller ork så kör jag bara på tre teman.
måste ju hinna också! - så kör vi på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback