I got a feeling.

handbollhandboll och mitt internet är slött!
fortfarande inget svar från min intervjuare, lagom segt börja det blir nu.
visst, två dagar kanske inte är så lång tid? men jo lite ... (vi skyller på att han hade tyskt efternamn) hehe.

känner mig konstig, jag bruka alltid vilja dö varje morgon när jag ska gå upp, och varje kväll när jag ska gå och lägga mig för att jag måste gå upp tidigt och när det är mörkt.
men nu känner jag mer, nejfan det gör mig inget, mysigt att gå till bussen i mörker och sådär.
kan ju ifs beror på att det inte finns många lektioner på mitt schema.
jag ha samhälle, konst, naturkunskap och psykologi - det är dom 4 ämnerna jag ha med min klass liksom. - känns absolut som om jag glömt nåt men det har jag fan inte, vad lite det var? inte tänkt på de. haha!
pilottid har jag, men ah det är ju inget ämne skulle jag inte klassa det som, mer hopp&lek typ.
och kan ju beror på att det faktiskt bli ljusare och att man är på den terminen då det bli vår och inte mörkare.
så är det nog och jag gillar det!

/tjing, snart är det helg (: sluta elva på torsdag och tolv på fredag och då kommer även jocke och elin hem igen.
stanna tills måndag, kalas för mig på lördag, träffa farmor, äta bullar, få presenter och en bil.
imorgon kommer en annan bil, jockes volvo, ska nog provköra, även om det är automatare, det är läskigt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Haha precis, helst vill jag ju att allt ska vara färdigt och godkännt på bara några timmar. :P



Vad tråkigt och jobbigt att du har fått en sån seg interjuvare. :/ Han borde ju ta och läsa det när han ser att du är färdigt och har laddat upp ditt personliga brev.



Men om du nästan är färdig så borde du ju kunna få en tid snabbare. Jag förstår dig, att du vill bli färdig så snabbt som möjligt. :) Och om du bli färdig snabbare så har du ju ännu mera tid på dig att hitta en jätte bra familj.

2010-01-19 @ 23:41:55
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: cassandra

jaha okej, men vad bra att du passar dom än så att det fylls på lite! :D alltså jag har 9 mindre kusiner och jag har ju typ passat alla nångång, så jag har typ från släkt och familj(min lillebror 9 år) så har jag kanske sammanlagt 3000 timmarn, haha synd att bara 50 timmar räknas!! ;)

ja brevet usch det var skit svårt, visste knappt vad jag skulle skriva, men jag fick ihop det tillslut ! ;)

2010-01-20 @ 09:00:45
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej !



Jag skulle gärna redan varit där. ( :



Mitt preliminära datum har blivit satt till den 15 mars 2010.



Kram

2010-01-20 @ 10:19:51
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback