HAHA fail.

pappa blev ju påkörd med sin feta arbetsbil innan jul och är nu på lagning, så han fick en annan så länge.
och när man starta en sån låter ju det som om jorden ska gå sönder, som en stor fet jävla lastbil typ.

pappa: kan ni komma ut här ett tag och lyssna!
jag: ja? vad vill du?
pappa: HÖR DU?! vad är det som låter?
jag: det låter väl förfan som alltid? stort och dånande.
mamma: vadå, är det nåt som låter? vad är det ?(hon är fortf inomhus)
jag&pappa i kör: biljävvlen.
mamma: (mamma är nu ute) jag fattar inte, det är väl inget? dom låter ju sådär?
pappa: meeeeeeen ... BIL HELVETET ÄR JU INTE IGÅNG?!
jag&mamma i kör: ÄR DEN INTE IGÅNG?!!!!!

hur kan en bil låta när den inte är igång? och så satans mycket, hör det från mitt rum nu ju, haha!
helt insane är det! men jävla ironiskt.

- måste nog hem till sara snart, hon hade visst fått något häfte till en uppsats i svenska B som hon måste göra, annars klara inte hon svenska B och ja det vill vi ju inte, så nu är jag tvungen att läsa igenom detta häftet och hjälpa henne, men man får väl ställa upp på det, hon ställde ju upp till mitt projektarbete ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjenare!

Ser att du ska åka iväg som au-pair:) när har du tänkt åka? direkt efter studenten?

Jag ska också åka iväg, tänkte försöka att ta mig iväg så fort som möjligt efter studenten=)

//Emma

2010-01-18 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback