fuussseball.

lördagsmys med min karl, = fotbollsmatch.
det kallar jag mys alltså, och hallon smoothies.
Barcelona vann, inte så otippat, inte heller 4-0 faktiskt.
dock måste La liga vara den tråkigaste ligan som finns, iår vinner barcelona, iår vinner barcelona osv.
but sure, real kanske kan nå toppen någon gång? whooo knows.

nu är jag dödstrött, ska krypa ner i min sköna säng och sträcka på mig.

redan söndag imorgon, fan så tradigt. iaf är detta min sista vecka på ett litet tag.
vecka 4 har vi bara indval och pilottid - inga vanliga lektioner alls (mycket sovmorgonar), vecka 5 är det inga lektioner över huvudtaget, vi ska annordna en bio, (alla andra har smp, kulturpiloterna får ledigt typ) (;
så vecka 6 är det full rulle igen, men bara vecka 6&7 för sen är det lov, känner på mig att det kommer gå snabbt så in i helvete, och det gör ifs inte mig något! (:

gooooodnight sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback