första dagen av den sista terminen.

första skoldagen!
som jag trodde så skulle det blir skit av det (;
första lektionen är inställd (svenska), jag har sovmorgon till kl10.
jag hade fan planer att skita i den på morgonen, ÅÅH!
ny samhällslärare, bestämmer mig sen vad jag tycker om det, just nu vill jag ha martina.
religionskunskap! på torsdag är sista, betygsamtal!
sen naturkunskap där läraren var i CostaRica, kalas!
så istället fick vi leif och hur död är inte leif? aja!

ska göra läxan färdigt nu, vet inte ens om min lärare kommer vara där imorgon, för de som inte vet så vann han dansbandskampen, WOHO och är nu ute på turné, så vem vet om vi ens ha läxa?

ska börja laga pannkakor nu, sen köpa den jävla balklänningen.

SI ringde nu, dom jag åker med som au pair, hann dock inte svara, undra vad dom ville, hehe!
mina barntimmar är iaf godkända nu så jag har så mycket man behöver för att dra iväg, nu ska jag bara plussa på lite extra sådär, så ja visst är jag på G, tycker dock dom kan ringa igen, ha ett par frågor faktiskt, men jag är så DÅLIG på att svara i min telefon så "/ får bli bättre på det nu.
den 3 Mars är min intervju iaf, hujedamig, det gå framåt!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Man får se det positivt, nu är det sista terminen ja!



Åh SI ville jag också åka med! De verkar vara kanonbra. Jag ser fram emot intervjun nu som tusan, ska bli skönt att det händer lite grejer!

2010-01-11 @ 15:47:17
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback