7 januari.

funderade på au pair grejen lite smått, förstår inte varför jag är så seg?
jag har ansökt, jag har fått allting jag ska göra men dra bara ut på det, jag vill egentligen bara har det färdigt och komma iväg men palla inte, och varför inte göra det nu när jag ändås har lov?!

hyrde film igår med min karl, blev World trade center, de som känner mig vet hur nörd jag är i historia, speciellt andra världskriget, men nu senaste veckorna har jag haft world trade center som nörd grej! men filmen sög, det var med nicholas cage, men uh så dålig!

Viggo kom hit en stund innan och tackade för att han fick låna min kälke, haha så söt.

precis som om jag behöver den? är typ 1cm lång eller nåt, och ännu sötare var det ju att han hade hjälm på sig.
sen kom William också, han hade tappat en tand och sätt på avatar, DET VAR AAAS COOLT skrek han.
sen skulle han kramas HELA tiden, ja jag vet inte .. ibland blir man förvånad, han som annars hatar en typ :P

ikväll ska jag slappa röven av mig, har så ont i magen, och imorgon ska jag inleda mitt godisförbud.
bara popcorn och naturgodis, inte ens cola .. bara ett glas på helgen typ.
idag har jag för ont i magen för att tänka på det så jag skiter i det nu (:

MOT the sims 3 och nörda mig lite till (;

och sara det puckot hade köpt en ny digitalkamera, PILLADE satan precis när hon fått den innan hon ens laddat den (man ska ju alltid ladda sönder den först innan man pilla på nåt) så nu har hon rört ihop allting och kameran ta as dåliga bilder, så jag måste dit och pilla ihop allting igen, jääääädra klant! :O

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag åker med CC du då?

2010-01-07 @ 20:35:47
URL: http://aworge.bloggplatsen.se
Postat av: Tinde

Ja september får det bli tror jag, skönt att ha bestämt sig iaf. Samma här med att jag drar ut på det! Helt otroligt vad seg jag är!!



CC ska jag åka med, vilka ska du åka med?

2010-01-08 @ 15:28:03
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback