3-1

satt och pillade på min nya dator, har inte gjort det ännu, vill inte den ska gå sönder, haha!
men internet vägra fungera där, har ju ändås telenor trådslöst, är ju bara att stoppa in liksom, men nejdå!?

skönt med helg nu, även om det inte känns så.
ska bli så skönt att klippa och färga håret imorgon, har dom inte skottat vägarna gå jag upp dit, segt men ifs behöver jag röra på mig lite (;

united mötte city i ligacupen idag, .. united 3 - City 1.

reeeevaaaanch. - den satt inte LITE fel, synd det inte var i PL för ett tag sedan bara "/ nåvälnåväl.
and i looooove rooooney! min favorit fick göra mål också, Carrick (:

fundera på att googla upp ett par som skriver böcker om tiden i förintelselägerna, finns ju så många dock .. någon som vet nån riktigt bra? - .. google has the answer.

fått in 4 refrenser nu, en ska jag hämta imorgon, then one left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback