25 Januari.

om jag hann till skolan är den stora frågan (mitt mål var ju innan elva)
ahfan, jag hann, 10:58! .. HELL YEAH!

satt och pillade i photoshop ett par timmar till projektarbetet.
känner att mitt inte är så stort, ... äh det blir nog bra, min lärare gillar de nog (;
jag lägger ner as många timmar på rapporten, YES!.

ska bort till sara snart, .. och så ska jag översätta svenska brevet jag fick av en annan sara idag till engelska.
jag suger på det här, behöver nog hjälp av jakob och jesper imorgon.

nu ska jag ringa frisören, försökt två gånger, trejde gången gillt eller?

Uppdatering: jap. tredje gången gillt funkade, fick tid redan på torsdag .. kvart över ett (;
bruka ju få vänta i evigheter, tur att man är ledig så mycket i veckan nu ju :d

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Förlåt att det har tagit så lång tid innan jag har svarat. Men jag har haft massa saker för mig, och sen har jag fyllt år m.m.

Men det var ju jätte bra att han äntligen har tagit och tittat på ditt personliga brev. Men det är typ alltid massa saker man måste ändra. och det är så jobbigt. :P

2010-01-25 @ 15:55:33
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Tack så mycket! :) Nu måste jag kanske ändra i mitt personliga brev så det står 20 och inte 19..



Jag hade också jätte mycket fel på mina refferenser. Min mamma skulle fylla i en på min lillebror. Det slutade med att vi inte orkade hålla på med den så jag tog bort den. För jag hade ändå tillräckligt med timmar från ett dagis. Så det är inte bara du som gör fel. :P Men du blir nog färdig snart! :D

Nej London är sega och godkänner mig aldrig. :( Nu haer min ansöka ändå varit i London 1 vecka och 2 dagar.

2010-01-25 @ 17:02:17
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback