21januari.

är som sagt ledig idag!
inte sov jag kalas för det, Jaaaaazplanen ska köra här runt 9 på morgonen.
tjockis springer runt och härja överallt - nåväl, jag låg och segade mig till elva åtminstone.
känner att tiden inte kommer räcka till idag, (har ju fastnat här)

har iaf bestämt att städa lite runt 12, plocka undan osv, sen in i duschen, äta.
och sen traska jag till sara, jobbigt att behöva gå, måste ta en omväg nästan, ska inom apoteket, OM jag inte tvinga mamma köra inom där sen, eller gör det efter - jo så får det blir.

då vet ni detta! (;
- och nu är min dator slutkörd skulle jag gissa på, nu orka den nog inte lääääänge till.
idag flippade hela skärmen, allt snurrade runt och hoppade typ, fick börja skaka i den och allt blev normalt.
antar det är bättre än att error skyltar kommer upp, yeah i guess so.
hoppas innerligt att en ny dyker upp på tisdagmorgon till mig, det hade ju varit så fint.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Min intervju skulle egenligen inte varit förrens 25 februari, men de flyttade "bak" den till förra torsdagen! Har du fått ngn ny tid? Hoppas det, det är såå tråkig att gå och vänta!

2010-01-21 @ 14:01:48
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback