17januari.

sunday.
fick upp och hoppa snabbast ögat och hämta sara imorsse, hon hade nog supit lite för mycket och hamnat lite fel.
men räddaren som jag är så fick jag dra henne där ifrån, men det gillade hon!

så idag? ska jag nog jobba på mitt projektarbete, ska välja ut rockbilderna, tog typ 100 stycken och ska ha två.
kan ta jävligt lång tid det här.
ska städa lite saker och fixa alla jävla au pair papper till en mapp och fixa&trixa.
ska träffa fredrik lite ikväller också, javisst (:

/tjing på er. FAN VAD DET BLÅSER
klockan är snart ett och jag åt VÄRLDENS äckligaste frukost, så ska ta mig nåt annat att äta, be tjockis göra mig ett ägg, gud så gott det hade varit .... (jag suger på att steka ägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback