11/6 kommer bli bra, student och VM

satt precis och tänkte på sommaren .. och jag vet att jag tjatar men det är snart.
idag om 5 månader och 8 dagar gå vi på knut hahn ut 3året, vi ta studenten, vi 91or.
ES07 ska ta studenten, och alla andra klasser som slutar på 07. (på knuthahn har man året efter sitt program .. det år man började ettan) - bruka vara knepigt för många, verka som om vi är dom enda som kör sådär.

kan ni förstår? för jag kan inte fatta det, jajajajajaj 5 månader är länge kvar.
men inte enligt mig, och inte när man gått 12 år i skolan snart, då är 5 månader ingenting!

den 11 Juni ska jag hoppas vi får sjukt fint väder, strålande sol, vi ska stå på munktrappan och se alla människor, vi ska gå nerför munktrappan, skrika, sjunga, hoppa, kanske gråta? ... jag kommer vara så glad.
sen ska vi hoppa sönder hela flaket och fira hela natten med alla mina fina vänner.

vet ni vad som mer händer den 11 Juni 2010? ... fotbolls VM i sydafrika börjar!
den 11 Juni till 11 Juli kommer världens bästa idrott att hålla igång, det jag väntat på sen 2006, jag har väntat längre på VM än på studenten, och nu är det samma dag, det kan knappast gå fel?!

(om 5 månader och 8 månader kan vi som läste detta tänka tillbaka på den 3 Januari .. detta jag skriver nu, att det inte kommer gå så fort .. för om 5 månader kommer vi stå där och säga, FAN vad snabbt det gick! ) i promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback