16/2

stannade hemma från skolan idag, lika bra att vila upp sig en HEL dag och inte gå runt och vara småsjuk i många dagar, jag tror inte jag har nån feber nu iaf, mest ont i kroppen, huvudvärk och min röst är SUPER kul, haha!

min gamla dator håller på att lägga av helt nu, såg att det är en spricka i skärmen så den är i konstiga färger nu, skaka man den så kommer det ibland tillbaks till de normala! jävla skiiiit.

måste ner till frisörsalongen sen och prata om vilken bal-frilla jag vill ha, vill dock inte göra nåt speciellt.

och ikväll mina vänner, då börja det igen ... efter långt uppehåll, CHAMPIONS LEAGUE!
Manchester united VS Milan AC. och gissa om jag ska titta, .. även biggestloser finalen ikväll, ett måste de också (;

hejpåer, nu ska jag slappa vidare .. palla egentligen inte dra ner till frisören men hade ju lovat.

Kommentarer
Postat av: sigrid

ja, det är ändå rätt många timmar :)



Hur m,ånga timmar har du, nu närmar det sig en intervju också ju :)

2010-02-16 @ 13:42:27
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: anna

ska också se CL ikväll fast mitt lag (liverpool) har tyvärr åkt ut =/ men nu håller jag stenhårt på barca!

2010-02-16 @ 14:18:38
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback