min dator är död!

igår stängde jag av min gamla dator, (inte den jag fick i födelsedagspresent)
idag när jag ska starta den är allllting borta förutom på hårddisk D.
varenda sparad sida på internet jag har, Mozilla firefox är borta, mina bilder, mina dokumänt, mina hämtade filer, allting ... jag förstår seriöst ingenting? hur kunde det blivit såhär bara sådär?
visst allting viktigt ligger ju i min externa hårddisk och jag fick ju en annan dator i födelsedagspresent.

men alla mina sparade bokmärken? jag hade typ .... 40 au pair bloggar?

ni andra som har en massa au pair bloggar som ni läser kanske kan skicka några länkar till mig här i kommentarsfältet (a) bara ett par? haha
inte säkert jag hittar alla dom igen ju? fan med!

UPPDATERING
nu sitter jag ifs på denna gamla dator, på mammas inloggning som ser någerlunda normal ut?
vill sätta mig vid den nya datorn men där vill inte internet funkar .... Ja, denna datorn stängs inte av mer idag iaf, den ska stå på!

FANFANFANFAN, MEEEEN jag är glad ändå :D haha! tur jag har fått en ny.
min blogg lär får se ut såhär ett tag till då .... kan inte pilla på den när allt bara kommer dö om typ 2 minuter eller nåt ;P

MEN GUUUUUUUUUUD! nu slog det mig, PROJEKTARBETET ... photoshop? jag har inget photoshop.
ALLA BILDER PÅ SARA LÅG PÅ DATORN?! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
FUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback