Kina mat SÅ GOTT

så gårdagen ... det blev förfest hos Ida med dricka, chips och melodifestivalen ;P haha!
mest för att klaga på alla fula kläder, man hörde ju inte direkt låtarna!

vid halv elva skulle Older women younger men gå på scen, så vi var där lagom med 10 min innan.
det var så JÄVLA MYCKET folk och det var så JÄVLA SVETTIGT! (mycket folk för Jekyll). sjuuukligt trångt.
sen "scen-rök" på de, .. men det var fin stämning (: bra låtar, mycket bra folk och gratis drinkar från fluffs sida.
och en anna som sprang runt med kameran i högsta hugg, 714 bilder fick hon ihop, ska försöka sno ett par sen!

vid tolv vart det slut, jag åkte mot kallinge och hem till Gustav istället, där fredrik och hans vänner var.
fick smaka den äckligaste ölen jag smakat och det äckligaste vinet nånsin - och öl och vin som alltid är riktigt äckligt, så var detta droppen ju ...

fredrik bjöd mig på Kina mat idag, fy attsiken så gott .. han behövde inte ens ge mig meny (;
och sen slog det mig, ETT HELT ÅR utan kina maten? (visst finns det kina i usa) men fan inte denna kina maten!
värsta vore ju om dom stänger ner hela kina resturangen "/ så ledsen jag kommer bli.

blev endel text, ursäkta miggggggg!
IMORGON hoppas jag att jag får mail från SI om att min ansökan är skickad, ... HOPE

Btw. jag har pluggat idag, jag är skadligt stolt över mig själv ... om det var mycket plugg eller inte, det behövs inte tas upp ... SNART VÄNTAS ISHOCKEY FINALEN I OS!

OCH NU TOG JOHAN OLSSON BRONS I 5-MILEN! herregud, det trodde jag fan inte.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aa jag vet inte, jag ansökte ju också 2009. Och på de första papprena jag fick från SI så stod det "om du har en ansökan färdig och kan åka år 2009 så kostar det 300, annars blir avgiften 445 euro". Men jaha nu är det 300 euro ändå och det är jag väl inte ledsen för :P Verkar ju vara 300 nu iaf så om du får en familj snart och åker i vår/sommar så blir det nog 300 för dig med :)

2010-02-28 @ 21:05:20
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback